Az OpelConnect egy új módja annak, hogy online maradjon és biztonságban legyen az utakon. Intelligens rendszereink mindig segítséget nyújtanak, online szolgáltatásaink pedig biztonságot és innovációt kínálnak. Az OpelConnect nyugalmat és gondtalan mobilitást biztosít a vezető kényelme érdekében. Az OpelConnect információkat ad a forgalmi helyzetről, a vezetési adatokról és az útvonalról, így segítségével igazán okosan vezethet. Az OpelConnecttel biztonságban érezheti magát, ezáltal az utazás izgalmas és hatékony.
A segélyhívás és a műszaki hiba hívás már elérhető. További szolgáltatások, mint például az élő navigáció, a járműstátusz vagy a távoli elérés funkciók a közeljövőben érkeznek. A szolgáltatások köre és elérhetősége országonként és járművenként eltérő. További részletek: https://www.opel.hu/
Az OpelConnect 2019. május / június óta elérhető a Grandland X, a Crossland X, a Zafira Life, a Combo és a Vivaro esetében, illetve elérhető lesz az összes jövőbeni modellünkön is.
A szolgáltatások elérhetősége és köre országonként és járművenként eltérő. Miután létrehozta fiókját és bejelentkezett az OpelConnect Store -ba, a járműve alvázszáma (VIN) alapján láthatja, mely szolgáltatások állnak majd rendelkezésére az autójában.
Az OpelConnect nem szerelhető fel utólag a már legyártott autókra, kizárólag a gyárban lehet beépíteni.
Az OpelConnect rendszer opcionálisan érhető el új autó rendelésekor. Legtöbb modellünkön a navigációs rendszer megrendelésekor az OpelConnect alapfelszereltségként érkezik. Az OpelConnect szintén alapfelszereltség elektromos és plug-in hibrid járműveink esetén. További részletek az árlistán vagy a jármű konfigurátorában találhatók.
Számos szolgáltatást díjmentesen biztosítunk minden, OpelConnect rendszerrel érkező új autóhoz 10 éven keresztül. Néhány szolgáltatásunkat előfizetési díj ellenében biztosítjuk – amennyiben Önnek szüksége van rájuk. Díjmentesen nyújtott szolgáltatás például a segélyhívás, a műszaki hiba hívás, a járműstátusz-lekérdezés, a távoli elérés funkciók, illetve az útvonalkezelés. Az élő navigáció szolgáltatást 3 évig díjmentesen kínáljuk.
Szolgáltatásokat az OpelConnect Store-ból indíthat el. Kérjük, jelentkezzen be a regisztrációkor megadott adatokkal, és ha még nem tette meg, akkor a jármű alvázszámának (VIN) megadásával adja hozzá járművét a profiljához. Ezt követően áttekintheti az összes szolgáltatást, ami az Ön járművéhez igénybe vehető, és dönthet, hogy aktiválja (vagy díjköteles szolgáltatás esetén: megvásárolja) ezeket a szolgáltatásokat online. Ha szolgáltatást vásárol, akkor a fizetési folyamat során meg kell adnia a bankkártyája adatait. A vásárlás után látni fogja, hogy a szolgáltatás hozzáadódott a profiljához.
Ha OpelConnecttel felszerelt járművet vásárol, regisztrálnia kell és aktiválnia kell a szolgáltatásait. Ha kereskedője előregisztrálta Önt, akkor e-mailt fog kapni az Opeltől – egyszerűen kattintson a levélben található linkre az aktiváláshoz. A myOpelhez a myOpel weboldalon is hozzáférhet, a fiókját ott is létrehozhatja. Alternatívaként a myOpel alkalmazásban, vagy közvetlenül az OpelConnect Store-ban is létrehozhatja fiókját.
A segélyhívás és a műszaki hiba hívás kivételével online szolgáltatásaink igénybevételéhez regisztrálnia kell. A segélyhívást és a műszaki hiba hívást már a jármű átadásakor aktiváljuk. Kérjük, vegye figyelembe a vonatkozó feltételeket.
A fiók létrehozása után bejelentkezhet a myOpel weboldalon, a myOpel alkalmazáson vagy az OpelConnect Store-on keresztül.
E-mail címét megváltoztathatja a myOpel webhelyen, a myOpel alkalmazásban vagy az OpelConnect Store-ban. Jelentkezzen be a jelenlegi e-mail címével és jelszavával, lépjen a "Fiókom" oldalra, és módosítsa adatait. Az új e-mail címe ekkor automatikusan módosul a myOpel webhelyen, a myOpel alkalmazásban és az OpelConnect Store-ban egyaránt.
Az OpelConnect Store egy új weboldal, amely információkat nyújt az Opel online szolgáltatásaikról (ideértve az árakat is), illetve lehetőséget ad az online szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézésre (például regisztráció, szolgáltatások aktiválása, vásárlás). Az OpelConnect Store elérhető a myOpel webhelyen vagy a myOpel alkalmazáson keresztül is.
A szolgáltatások aktiválásához keresse fel az OpelConnect Store weboldalt, és jelentkezzen be fiókjába. Ha még nem hozott létre fiókot, regisztálhat az OpelConnect Store-ban, vagy a myOpel weboldalon. A regisztrációnak, a szolgáltatások aktiválásának és megvásárlásának részletes leírása itt található.
Az OpelConnect Store-ban minden szolgáltatást aktiválni kell, két kivétellel: a segélyhívás és a műszaki hiba hívás alapesetben mindig, automatikusan aktiválva van. A segélyhívás kizárólag vészhelyzet esetén küld adatokat a segélyszolgálatoknak. A műszaki hiba hívást csak manuálisan lehet elindítani a járműben, és Ön dönti el, használja-e vagy sem. A műszaki hiba hívásra vonatkozóan Ön módosíthatja az adatvédelmi beállításokat, és eldöntheti, hogy a rendszer mely adatokat továbbítsa a gomb használata esetén.
Ha le szeretne mondani egy szolgáltatást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A kapcsolattartási adatok a GYIK szakasz végén is megtalálhatók. A tanácsadó jegyet nyit és feldolgozza az Ön kérését. Ha Ön megvásárolt egy szolgáltatást, kérjük, vegye figyelembe, hogy a hitelkártyáját 15 nap elteltével terheljük meg. Ezen időszak alatt az ügyfélszolgálaton keresztül visszavonható a vásárlás. A 15. nap után visszatérítés nem lehetséges. Felhívjuk figyelmét, hogy a szolgáltatás nem törlődik abban az esetben, ha az érintett járművet eltávolítják az Ön fiókjából.
Igen, akár 10 járművet is felvehet a fiókjába. Lépjen a "Saját fiók" elemre, és írja be a jármű alvázszámát (VIN) a megadott területre. Az új járművet automatikusan hozzáadjuk fiókjához.
Ha szeretné törölni vagy megváltoztatni adatait, kérjük, jelentkezzen be az OpelConnect Store-ba a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Ezután a „Fiókom” menüben törölhet információkat a profiljából. Fiókja és az összes kapcsolódó adat végleges törléséhez kérjük, küldjön egy e-mailt a kérésével a következő címre: privacyrights-opel@mpsa.com. Felhívjuk figyelmét, hogy fiókja törlése esetén a myOpel webhelyre és a myOpel alkalmazásba sem fog tudni bejelentkezni.
A segélyhívás automatikusan indul a jámű balesete esetén. A légzsák vagy az övfeszítő aktiválásakor azonnal létrejön a kapcsolat a 112-es segélyközponttal.
Igen, segélyhívás manuálisan is indítható a piros SOS gomb hosszú megnyomásával. Olyan esetekben használható, ha Önnek orvosi segítségre van szüksége, vagy ha olyan balesetet észlel, amely segítséget igényel.
A myOpel alkalmazás iOS és Android eszközökre érhető el.
A myOpel alkalmazás a Google Play Áruházból és az Apple App Store-ból tölthető le.
Amint a telefon telepítette a myOpel alkalmazást, és Bluetooth kapcsolaton keresztül kapcsolódik az autóhoz, Ön értesítést kap a futásteljesítményről, az üzemanyagszintről és az átlagos üzemanyag-fogyasztásról. Emellett emlékeztetőt kap a következő szerviz esedékességéről, valamint értesítést, ha technikai probléma merül fel.
Amint a telefon telepítette a myOpel alkalmazást, és Bluetooth kapcsolaton keresztül kapcsolódik az autóhoz, Ön értesítést kap a futásteljesítményről, az üzemanyagszintről és az átlagos üzemanyag-fogyasztásról. Emellett emlékeztetőt kap a következő szerviz esedékességéről. A myOpel alkalmazás az utazások indulási, érkezési és vezetési idejét, illetve az utazás egyéb részleteit tartalmazza, például a megtett utat, az átlagos sebességet vagy üzemanyag-fogyasztást, a jármű utolsó helyzetét, vagy az indulási/érkezési helyzetet. Ennek köszönhetően az alkalmazás megmutathatja a parkoló járműhöz vezető utat, vagy navigálhat a parkolótól a célállomásig – például ha az úticél egy gyalogos övezetben található, vagy ha autóját a céltól távol parkolta le, valamint értesítést, ha technikai probléma merül fel.